Ilmoittautumislomake

Osaajalistalle ilmoittaudutaan täyttämällä alla oleva lomake. Täytä kaikki lomakkeen kohdat huolellisesti.

Vesiensuojeluyhdistys ei vastaa tietojen oikeellisuudesta tai ajantasaisuudesta, vaan vastuu tiedoista on aina osaajalla. Vesiensuojeluyhdistys pidättää itsellään oikeuden yhdenmukaistaa yritysten esittelytekstejä. Listalla näkyminen edellyttää vuosimaksun maksamista.

YRITYKSEN TIEDOT

PALVELUALUE *Yrityksen tiedot näkyvät vain näiden kuntien listauksessa

SUUNNITTELU- JA ASENNUSOSAAMINEN Kirjoita v. 2004 jälkeen tehtyjen jätevesisuunnitelmien ja asennustöiden lukumäärä erityyppisille kohteille. Jos sinulla on osaamista tehdä tietyn tyyppisiä töitä, mutta et ole niitä vielä tehnyt, merkitse nolla (=0). Jos et tee tietyntyyppisiä töitä, valitse "en tarjoa palvelua".

YRITYKSEN VAPAA MAINOSTILA Tähän voit kirjoittaa esim. koulutuksen, pätevyydet, erityisosaamisen, myytävät tuotteet, tarjoukset tai lisäpalvelut, max 300 merkkiä.

LASKUTUSTIEDOT Laskutustiedot tulevat vain KVVY:n käyttöön

Tietosuojakäytäntö