Avainlippu
KVVY:llä on Avainlippu –merkki koko palvelutuotannolle. Merkki kertoo, että palvelumme tuotetaan Suomessa ja olemme merkittävä työllistäjä. Kotimaisen palvelun hankinta on yhteiskunnallista vaikuttamista ja arvovalinta, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.
KVVY:llä on ollut Avainlippu –merkki sekä KVVY Tutkimus Oy:n että Kokemäenjoen vesistön vesiensuojeluyhdistyksen palveluille vuodesta 2018 alkaen. -Olemme kokeneet tärkeäksi tehdä Avainlipun avulla näkyväksi kokonaan kotimaassa, lähellä asiakasta tuotettavat palvelumme. Olemme myös huomanneet, että Avainlippua arvostetaan enenevissä määrin myös asiakkaidemme keskuudessa, toteaa toimitusjohtaja Jukka Mattila tyytyväisenä. Enää hinta ei ole ainoa valintakriteeri vaan yhä enenevissä määrin arvostetaan myös kotimaisuutta ja yrityksen ympäristövastuuta.
KVVY on merkittävä työllistäjä. KVVY Tutkimus Oy:n palveluksessa on yli 170 ympäristöalan huippuosaajaa seitsemällä eri paikkakunnalla ja yhdistyksellä kymmenkunta vakituista työntekijää Tampereella. KVVY on myös merkittävä kesätöiden ja harjoittelupaikkojen tarjoaja alan opiskelijoille. Laaja palvelutuotanto tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden nähdä koko palveluketju näytteenotosta tulosten raportointiin asti ja tarjoaa hyvän ponnahduslaudan moninaisiin tulevaisuuden tehtäviin.
Asiakkaille Avainlippu –merkki näkyy ennen kaikkea läheltä saatavina palveluina. KVVY Tutkimus Oy tarjoaa lähipalveluita Tampereella, Porissa, Raumalla, Vaasassa, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä ja Sastamalassa. Avainlippu –merkki kertoo osaltaan myös siitä, että me tunnemme alueen vesistöt ja toimijat paremmin kuin kukaan muu ja voimme peilata nykytuloksia vuosikymmenien aikasarjoihin.
Onhan siinä Avainlippu -kampanja
KVVY Tutkimus Oy on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä palvelumme taustalla.
-Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.
-Useampi asiakas on todennut, että on mukava avata ovi, jossa on Avainlippu -tarra, toteaa asiakkuuspäällikkö Jorma Nordlund. Mielellämme kuulemme asiakkailtamme kysymyksen, onhan siinä avainlippu, meillä näet se on!
Liputetaan yhdessä suomalaisen työn ja puhtaiden vesistöjen puolesta!