Webinaari ELY:n rahoittamien hankkeiden toteuttajille

Taas on se aika keväästä, kun ELY-keskukset tekevät rahoituspäätöksiä syksyllä haetuista harkinnanvaraisista avustuksista. Järjestämme ke 5.5. klo 17-19 webinaarin ELY:n rahoittamien hankkeiden toteuttajille yhdessä Hämeen, Pirkanmaan ja Varsinais-Suomen ELY-keskusten ja Vanajavesikeskuksen kanssa. Webinaarissa käydään läpi, mitä asioita hankkeen onnistuneessa toteutuksessa tulee huomioida mm. hankintojen kilpailutus, talkootuntien kirjaaminen ja maksatusten tekeminen. Myös hankkeiden seurantaan on tulossa muutoksia ja kuulemme uudesta seurantajärjestelmästä. Kysymyksiin on vastaamassa ELY-keskusten, Vanajavesikeskuksen ja KVVY:n hankeasiantuntijoita. Lisäksi kuulemme käytännön kokemuksia kokeneilta hanketoteuttajilta Tammelan Heinijärveltä ja Säynätjärven kunnostajilta.

Webinaari järjestetään Teams-ohjelman välityksellä. Voit osallistua webinaariin, vaikka et olisi vielä omaa rahoituspäätöstäsi saanut tai vasta suunnittelet avustusten hakemista. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita, voit liittyä mukaan tästä linkistä: Liity kokoukseen napsauttamalla tätä

Ohjelma ke 5.5. klo 17–19 (linjat aukeavat 16.45)

Avaus ja KVVY:n hankkeiden neuvontapalvelut
Ympäristöasiantuntija Satu Heino, KVVY ry

ELY:n avustuspäätöksen ABC – onnistuneen hankkeen askelmerkit
Hydrobiologi Heini-Marja Hulkko, Hämeen ELY-keskus

Kommentoijina Heinijärven Suojelu ry ja Säynätjärven kunnostajat

Kysymyksiä ja keskustelua

Tauko

Hankeseurannan uudet vaatimukset – näin täytät lomakkeen
Hämeen ELY-keskus ja Vanajavesikeskus

Kysymyksiä ja keskustelua

Tilaisuus päättyy

Tilaisuuden järjestää Kokemäenjoen vesistön vesiensuojeluyhdistyksen Vauhtia vesienhoitoon II ja Yhteistyöllä Loimijoki kuntoon II -hankkeet yhteistyössä Hämeen, Pirkanmaan ja Varsinais-Suomen ELY-keskusten ja Vanajavesikeskuksen kanssa.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Ota yhteyttä:

Hanna Arola